קעא"ח ויקי - Hebrew bfdi community
Advertisement

Spoiler2

המידע להלן מכיל ספוילרים עבור BFDI / BFDIA / IDFB / BFB. אנא צפה בפרקים הנדון אם לא ראית אותם כבר.

פרק גלריה

תמליל

להזיז אותו או לאבד אותו, פרח.

Get to the Top in 500 Steps הוא הפרק ה-11 של Battle for BFDI והפרק ה-42 (לפי תאריך יציאה) או ה-43 (לפי סדר ביקום) בסך הכל של סדרת Battle for Dream Island. הוא שוחרר ב-27 במאי 2018.

עלילה[]

פְּתִיחָה[]

הסצנה הראשונה מציגה את Light Switch מדבר עם Pencil על המתמודדים שהודחו מעולם לא פותחים את הדלת מאחורי המושב של Pencil לאחר שהיו ב-EXIT במשך חודשים. סטייפלר מתחיל להקניט את Light Switch בגלל שהוא "מפחד מדי" כדי לראות מה יש מעבר. Light Switch פוגע בסטייפלר ואומר לו שהוא נעול, ועיפרון אומרת שהיא מעולם לא ראתה את Four עם מפתח לדלת, ש-Light Switch מסכים לו. סטייפלר ממשיכה להקניט את מכשפת Light Switch, אבל היא מכה אותו, מה שגורם לסיכות לצאת החוצה, ואז הופכת אותו לבחירת מנעול. בדיוק כאשר Light Switch עומד לפתוח את הדלת, פור נכנס, צועק למתמודדים ב-EXIT לחזור למקומותיהם עבור עוגה על כף המאזניים.

עוגה על כף המאזניים[]

ההקדמה מתנגנת על מסך הטלוויזיה של הכיתה. ארבעה מודיעים כי הובאו 32,543 הצבעות, וחוזרים כי המתמודד המודח עם הכי הרבה קולות יתחרה שוב ב-BFB, וכן יקבל עוגת צילום שלמה. Roboty, 8-Ball, David, Stapler ו-Light Switch מוכרזים ברציפות שאינם מצטרפים מחדש. גם צמיד מפסיד בהצבעה ומבקש מפורר לתת לאייס קיוב את הציור שלה, מה שהוא מסרב לעשות. לאחר מכן ארבע קורא לעיפרון, שמח בהתחלה אבל נאמר לה שהיא לא מצטרפת מחדש, והיא צריכה להפסיק לצייר על השולחן שלה. ליף אומרת ללוסר שהיא תשמח אם אחד מהם יצטרף, מה שלוזר, כמובן, לא שומע. ארבע אומר שליפי מצטרפת מחדש, וליף מתחילה לבכות דמעות של שמחה. צמיד מנסה לגרום ליף להעביר את הציור שלה ל-Ice Cube, אבל ליפי משתמשת בו בתור טישו.

Advertisement