Battle for Dream Island Wiki
Advertisement
Battle for Dream Island Wiki
Spoiler2

De informatie in het onderstaande artikel bevat spoilers voor de BFDI-serie. Bekijk de betreffende aflevering(en) als je ze nog niet hebt gezien.

Oh nee! Hout! Zeg me niet dat je testofobie hebt!
 
Speld

"Are You Smarter Than a Snowball?" (Nederlands: "Ben Je Slimmer Dan Een Sneeuwbal?") is de derde aflevering van Battle for Dream Island.

Het werd uitgebracht op 1 maart 2010. In deze aflevering moeten de deelnemers een test met 20 vragen voltooien om de uitdaging te winnen.

De deelnemer met de hoogste score krijgt een Win Token. De aflevering is hoogstwaarschijnlijk vernoemd naar Sneeuwbal vanwege zijn verschrikkelijke prestaties op de test.

Personages[]

  • Aankondiger
  • Blok
  • Bubbel
  • Munt
  • Gom
  • Vuur
  • Bloem
  • Golfbal
  • Ijsblok
  • Blad
  • Lucifer
  • Naald
  • Pen
  • Potlood
  • Speld
  • Steen
  • Sneeuwbal
  • Spons
  • Traan
  • Tennisbal
  • Hout

Plot[]

Cold open[]

De Aankondiger begint de aflevering onmiddellijk door Taart op het Spel te starten. Vuur bekritiseert het meteen en vraagt ​​​​zich af dat ze al Taart op het Spel aan het doen waren. De voormalige antwoordt door te zeggen: "Waarom niet?" Hij zegt dan dat hij Pen & Hout & Gom & Golfbal & Blad & Munt & Steen & Lucifer & Spons & Tennisbal & Blok & Potlood & Speld & Sneeuwbal & Bubbel moet hebben. Hij gaat dan verder om ze via het net uit de wachtkamer van de Falers te krijgen en begint met Taart op het Spel.

Advertisement