Battle for Dream Island Wiki
Advertisement
Battle for Dream Island Wiki
Spoiler2

De informatie in het onderstaande artikel bevat spoilers voor de BFDI-serie. Bekijk de betreffende aflevering(en) als je ze nog niet hebt gezien.

Wauw! Naald is zo'n snelle loper.
 
Ijsblok, tegen Blad

"Barriers and Pitfalls" (Nederlands: "Barrières en Valkuilen")is de tweede aflevering van Battle for Dream Island. De aflevering is genoemd naar wat de deelnemers moeten vermijden tijdens de wedstrijd. In deze aflevering verliezen de Zompige Kersen voor het eerst en worden ze geëlimineerd. Het werd uitgebracht op 1 februari 2010.

Personages[]

  • Aankondiger
  • Blok
  • Bubbel
  • Munt
  • Gom
  • Vuur
  • Vismonster
  • Bloem
  • Golfbal
  • Ijsblok
  • Blad
  • Lucifer
  • Naald
  • Pen
  • Potlood
  • Speld
  • Steen
  • Sam (genoemd)
  • Sneeuwbal
  • Spons
  • Traan
  • Tennisbal
  • Hout
  • Gele Gezicht (mogelijk)

Plot[]

Cold open[]

De Aankondiger vertelt Speld dat ze een Win Token heeft gewonnen. Speld vraagt ​​dan wat de Win Token is. De Aankondiger legt uit dat zij de enige was die het lint scheurde en dat ze het kon gebruiken om de helft van de stemmen tegen haar af te trekken. Hij gaat dan verder met het geven van Speld het token en begint de Taart op het Spel.

Taart op het Spel[]

De Drassige Druiven verloren in de vorige wedstrijd, dus doen ze Taart op het Spel. Vervolgens haalt de omroeper Lucifer, Tennisbal, Golfbal, Traan, Naald, Spons, Steen, Vuur, Hout, Sneeuwbal en Bloem uit het kanaal via een net.

Aankondiger vraagt ​​de Drassige Druiven om te gaan zitten en legt uit hoe hij elk een plak geeft aan 9 van de veilige deelnemers, en dat de onveilige wordt behandeld met TLC. Aankondiger onthult dat er 7 stemmen zijn uitgebracht. Zeven deelnemers (Blad, Naald, Steen, Traan, Munt, Ijsblok en Sneeuwbal) waren veilig met 0 stemmen. Stukken aardbeientaart werden met hoge snelheid naar hun gezicht gegooid, behalve Sneeuwbal, die het ving nadat Aankondiger de snelheid van het gooien van taarten had verminderd. De Aankondiger zegt dat Tennisbal veilig is bij 1 stem ondanks dat hij "niets goeds doet" en dat geldt ook voor "Sam", wie hij/zij ook is.

Pletterexplosie

De explosie van de Aankondiger-pletter.

Bloem zegt: "Als je me eruit schopt, verpletter ik je met mijn Aankondiger-pletter!". Aankondiger onthult dat het jammer was, aangezien Golfbal veilig is met één stem, terwijl Bloem met vier stemmen wordt geëlimineerd. Bloem drukt boos op de knop om de Aankondiger-pletter te activeren, maar als gevolg daarvan raakte hij de Golfbal op het hoofd voordat hij hem verpletterde, dus barstte hij open en explodeerde, waardoor Bloem weg werd geschoten. Bubbel vertelt aan Potlood hoe bang ze was om gepoft te worden, maar voelt zich dan beter, net als ze weer uit de stukken van de Aankondiger-pletter wordt gehaald. GB zegt dat haar winkansen zijn gestegen van 5% naar 5,263%. Blad is onder de indruk van het feit dat Golfbal een rekenmachine zonder armen kan gebruiken, waarop Golf Ball zich afvraagt ​​waarom ze dacht dat ze er een gebruikte. De intro speelt dan.

Er zijn 7 stemmen uitgebracht:

Icoon Deelnemers Aantal stemmen % van stemmen (eerste 4 decimale cijfers) Win token Totale stemmen
Bladicoon Blad 0 0% Nee 0
Naaldicoon Naald 0 0% Nee 0
Ijsblokicoon Ijsblok 0 0% Nee 0
Steenicoon Steen 0 0% Nee 0
Traanicoon Traan 0 0% Nee 0
Munticoon Munt 0 0% Nee 0
Sneeuwbalicoon Sneeuwbal 0 0% Nee 0
Tennisbalicoon Tennisbal 1 14.28% Nee 1
"Sam" 1 14.28% Nee 1
Golfbalicoon Golfbal 1 14.28% Nee 1
Bloemicoon Bloem 4 57.14% Nee 4

Wedstrijd[]

De Aankondiger vermeldt dat de tweede wedstrijd een hindernisbaan is waarbij de deelnemers binnen een uur moeten finishen en zoveel mogelijk water in hun teamtanks moeten vullen, waarbij het team met het meeste water in hun tank wint. De eerste die de cursus voltooit, krijgt ook een Win Token. Net voordat hij de teams noemde die moesten vertrekken, stond de Aankondiger op het punt de Zompige Kersen nog iets te vertellen waar Gom niet in geïnteresseerd was. De Aankondiger vertelt de Zompige Kersen dat ze een lid van hun team missen. Hij zegt dat als ze die deelnemer niet binnen een uur brengen, ze automatisch de uitdaging verliezen. Pen en Gom denken een paar seconden na en herinneren zich dan dat Blok werd "opgegeten" door het monster. De Aankondiger vertelt dan de O om naar de G te komen om GO te spellen, om de uitdaging te beginnen.

De timer start en de Drassige Druiven begonnen al te lopen. Pin zegt tegen de Zompige Kersen dat ze moeten stoppen omdat ze moeten beslissen wie Blok zal vinden en wie de race zal rennen. Pen en Gom besluiten dat ze Blok zullen vinden. Speld wil dat Spons en Potlood met hen meegaan, maar Lucifer klaagt dat de alliantie wordt verbroken, maar Pin antwoordt met "Dat zal wel. GA! GA!". Dus Lucifer zei dat ze met Bubbel op Potlood zou wachten.

Sneeuwbal is als eerste tot hij stopt in een doolhof waar Naald hem afduwt. Nadat hij in de "Wachtkamer voor Falers" valt, klaagt Sneeuwbal. Een minuut en vierenveertig seconden sinds het aftellen, Potlood, Pen, Gom en Spons vinden de vis die Blok heeft "opgegeten", dus ze zijn van plan hem eruit te halen.

4 minuten en 18 minuten sinds het aftellen, Blad en Ijsblok rennen achter Naald aan, en Ijsblok is geïntrigeerd door Naald over haar loopsnelheid. Blad zegt dat het goed is (omdat Naald in hetzelfde team zit als zij en Ijsblok), maar Naald trapt op een drukknop en er komt een platform omhoog. Naald kruist voordat hij omhoog begint te komen en Blad en Ijsblok slagen erin om over te steken (omdat hij nog maar net omhoog is gekomen). Munt wordt weer gezien wanneer hij Vuur belachelijk maakt. Vuur wordt boos en gooit Munt weg.

Ondertussen vraagt ​​Lucifer zich af waarom het Potlood zo lang duurt. Bubbel stelt haar gerust dat er tot nu toe slechts vijf minuten van het uur zijn verstreken.

Er zijn zeven minuten en achtendertig seconden verstreken sinds het begin van de uitdaging, en de scène gaat terug naar het moment waarop Potlood, Pen, Gom en Spons Blok redden. Terwijl Potlood gebaren blijft maken naar de vis om Blok vrij te laten, verschijnt hij plotseling en twijfelt aan de methoden van Potlood. Pen viert feest (Gom is ook blij) en vertelt hem dat hij dacht dat Blok was opgegeten, maar na een flashback bleek hij achter de vis te zijn gevallen. Potlood haalt de vis met succes over om zijn mond te openen, alleen om zijn tong om haar heen te wikkelen en haar "Yikes!" te laten zeggen.

Naald bereikt een rotsklif, met een paar deelnemers erachter. Munt valt uiteindelijk met zijn gezicht eerst naast hen.

SteenenWoodybotsing

Een Steen en Hout botsing, dat nu is voorkomen.

Vuur en Traan komen over het platform, maar Speld komt vast te zitten op het platform, dus Munt zegt dat het hem speet omdat hij Speld daar niet weg kon krijgen en passeert ook het platform. Wanneer Golfbal, Tennisbal, Hout en Steen het stijgende platform bereiken, klaagt Speld dat Hout haar beklimt, dus slaat ze hem. Golfbal en Tennisbal springen over Hout, maar Steen niet, dus Tennisbal schopt hem over hem heen terwijl Hout eraf valt. Golfbal vraagt ​​Tennisbal waar dat voor was, waarop hij antwoordde: "Om een ​​botsing tussen Steen en Hout te voorkomen." Golfbal vraagt ​​Tennisbal om haar over te steken, en hij doet dit door haar omver te schoppen. Helaas voor Tennisbal kan hijzelf er niet oversteken.

Terug bij de rotswand proberen de andere deelnemers (Blad, Ijsblok, Vuur, Traan en Naald) deze te beklimmen. Golfbal en Munt arriveren. Naald had geen moeite om de klif over te steken, maar een bokshandschoen komt uit het niets en duwt haar van zich af, tot haar frustratie. Blad en Ijsblok klimmen samen de muur op. Ijsblok bedankt Blad voor wat ze voor haar heeft gedaan, en Blad antwoordt met een "graag gedaan". Maar uit het niets verschijnt een bokshandschoen en duwt ze van zich af. Een montage speelt van Traan en Vuur die nog steeds de klif oversteken, terwijl de afgestoten deelnemers het opnieuw proberen. Het gaat weer terug naar de scène met de vis, waarbij Blok en Pen Potlood uit de greep van de vis proberen te wrikken, wat gebeurt wanneer de vis Bloem door de lucht ziet vliegen boven de vreemde objecten uit de vorige aflevering. Zesenveertig minuten en eenentwintig seconden binnen de uitdaging arriveert Vuur in een lift en activeert een andere knop, die een piek laat zakken en uiteindelijk zal voorkomen dat de andere deelnemers naar de andere kant springen. Vuur, Munt en Traan maken de sprong. Blad en Ijsblok eindigen met het beklimmen van de rotswand en Naald wordt geraakt door een andere bokshandschoen. Blad en Ijsblok gaan met een lift naar het volgende obstakel, en terwijl de lift ze naar beneden brengt, plaatst Blad een bowlingbal boven het hoofd van Ijsblok om te laten zien dat ze allebei in hetzelfde tempo vallen. Helaas, als de lift stopt, wordt Ijsblok verpletterd door een bowlingbal.

Blockyinternational

Dit programma is u aangeboden door... Blocky's Funny Doings International.

Na een commercial die extreem dure kauwgomballen verkoopt ter waarde van 70.000 betalingen van $70.000 voor elk van de zeven kauwgomballen die op het scherm worden getoond, met het verzoek om te bellen vanaf het nummer op het scherm (2) en een grap-commercial van Blocky's Funny Doings International die laat zien hoe je Bubbel oneindig moet knallen met punaises op het herstelcentrum was Blad geschokt over de dood van Ijsblok, maar haalt het onmiddellijk van zich af. Ze verwachtte de sprong te maken, maar in werkelijkheid faalt ze in plaats daarvan bij de sprong en landt ze op de "Wachtkamer voor Falers" hieronder. Terug bij de start maken de resterende Zompige Kersen eindelijk een begin nadat Pen iedereen heeft verteld dat ze veel tijd hebben om in te halen. Lucifer kijkt naar Pen die voorbijgaat en klaagt dat Spons haar wil laten slingeren. Als Potlood arriveert, zegt ze dat ze supersnel moet gaan met haar en Bubbel. Tijdens het rennen vallen Blok en Gom van de knots en komen ze terecht in de wachtkamer voor Falers. De alliantie ontmoet Tennisbal, die over de muur wil komen, waarvan Lucifer denkt dat ze het niet kan omdat het nu onmogelijk hoog is. Speld klaagt dat ze nog steeds vast zit en Golfbal zit nog steeds vast aan de onderkant omdat ze geen armen heeft en Naald klimt eindelijk de rotswand op. Vuur springt op een skilift, maar verbrandt het. Hij grijpt naar een andere skilift. De alliantie van Potlood gooit Tennisbal naar Speld, waardoor de muur ook buigt en breekt, waardoor Pen helaas ook wordt weggeslingerd terwijl Speld in de Wachtkamer voor Falers belandt. De alliantie gaat dan door de doorgang, terwijl Bubbel zegt dat het handig is. Vuur en Munt hebben nog een ruzie, die eindigt met Vuur die Munt van de skilift raakt (Traan kijkt ook terwijl ze grijnst).

Halverwege bereikt de alliantie de rotswand. Golfbal vraagt ​​of zij en Tennisbal naar boven mogen worden gegooid, maar Potlood gooit Spons alleen omhoog omdat ze in hetzelfde team zitten. Na de skilift en een kronkelig obstakel komt Naald aan bij het deel waar de deelnemers een naald in een hooiberg moeten vinden en een idee krijgen. Ze laat zichzelf zien aan de scanner. Ze krijgt een Win Token en Vuur wordt moe van het zoeken door de hooiberg, dus hij krijgt een idee en verbrandt de hooiberg om de naald gemakkelijk te vinden.

Fastmotion

Naald en Traan vullen hun tank. Vuur neemt het risico niet.

Lucifer en Potlood klimmen de rotsklif op en negeren de vraag van Golfbal om haar en Tennisbal te helpen. Tennisbal vertelt Golfbal dat hij een pad heeft gevonden dat de rotswand en de lift volledig omzeilt. Traan zoekt nog steeds door de hooiberg. Spons valt plat en de alliantie gaat met de lift naar beneden. Lucifer merkt later dat "de ballen" naar hen toe komen. Traan vindt eindelijk de naald en Naald vraagt ​​haar om haar te helpen voor Vuur uit te komen, die klaagt over hoe gevaarlijk water voor hem was, wat aantoont dat hij kan worden gedood door Traan, Sneeuwbal of Ijsblok. Bubbek komt vast te zitten in het obstakel met vallende spikes, maar Tennisbal en Golfbal halen haar eruit, waardoor ze in de wachtkamer voor Falers vallen. Potlood plaagt ze en Lucifer zegt dat ze moet oversteken. Lucifer en Potlood komen over de spike-obstakel, hoewel de punt van Potlood afgestompt is. Achttien minuten en zeventien minuten voordat de timer afgaat, springen de alliantie en Spons op de skiliften, maar omdat Spons zwaar is, begint het touw te bungelen. Dan valt Steen, die eerder door Tennisbal is geschopt, en snijdt de lijn door, waardoor ze allemaal vallen. Gedurende de resterende 18 minuten vullen Naald en Traan hun teamtank terwijl Firey stilstaat en de Zompige Kersen ophangen voor eliminatie.

De stemperiode eindigt op 10 februari, terwijl aflevering 3 aangekondigd wordt op 1 maart 2010.

Voortgang van Uitdaging[]

Deelnemer Team Rang Geëlimineerd Geëlimineerd door
Sneeuwbalicoon Drassige Druiven 19e Nvt Naaldicoon
Houticoon Zompige Kersen 18e Nvt Speldicoon
Ijsblokicoon Drassige Druiven 17e Nvt Bladicoon
Bladicoon Drassige Druiven 16e Nvt Bladicoon (per ongeluk)
Gomicoon Zompige Kersen 15e Gomicoon (per ongeluk) Viel in een put
Blokicoon Zompige Kersen 14e Nvt Viel in een put
Penicoon Zompige Kersen 13e Nvt Viel in een put
Speldicoon Zompige Kersen 12e Houticoon LucifericoonPotloodicoonTennisbalicoon
Munticoon Drassige Druiven 11e Nvt Vuuricoon
Tennisbalicoon Drassige Druiven 10e Speldicoon Tennisbalicoon (per ongeluk)
Golfbalicoon Drassige Druiven 9e Steenicoon Golfbalicoon (per ongeluk)
Steenicoon Drassige Druiven 8e BubbelicoonLucifericoonPotloodicoonSponsicoon Golfbalicoon
BubbelicoonLucifericoonPotloodicoon Zompige Kersen 7e/6e/5e Speldicoon Steenicoon (per ongeluk)
Sponsicoon Zompige Kersen 4e Nvt Steenicoon (discutabel)
Vuuricoon Zompige Kersen 3e Nvt Nvt
Naaldicoon Drassige Druiven 2e/1e Sneeuwbalicoon Nvt
Traanicoon Drassige Druiven 2e/1e Nvt Nvt

Post-credits-scène[]

Falers

De falers.

Alle overige deelnemers (behalve Ice Cube, Needle, Teardrop en Firey) staan ​​'s nachts in de wachtkamer van de Failers en Golf Ball vraagt ​​of ze opgehaald willen worden.

Cast[]

Stemacteur Rollen
Cary Huang Speld/Lucifer/Ijsblok/Steen/Naald
Michael Huang Bloem/Bubbel/Golfball/Blad/Gom/Pen/Sneeuwbal/Potlood/Vuur/Blok/Hout/Tennisbal/Munt
AT&T/NaturalReader Mike Aankondiger
  • Spons verschijnt; hij spreekt echter niet.

Trivia[]

  • Er is één kiezer die heeft gestemd op "Sam". Het is niet bekend wie ze eigenlijk bedoelden.
    • Het kan jacknjellifys vriend Sam zijn. Bewijs hiervoor is dat jacknjellify de naam leek te kennen van de kiezer die op Sam gestemd had, hem David noemde.
  • Dit is de eerste aflevering waarin Taart op het Spel voor de intro speelde.
    • Dit is de enige keer dat de eerste versie van de eerste Taart op het Spel-intro wordt gebruikt. De eerste versie had een fade-out en de kleur van het woord "at"* was roze. Dit was te wijten aan het feit dat het origineel geen apart bestand was, dus werd er een nieuw bestand gebruikt voor latere afleveringen. (*= in het Engels is 'Taart op het Spel' 'Cake at Stake)
  • De vis die Blok "at" verschijnt wanneer Bloem wordt gekatapulteerd, en later wanneer Pofbal Yoylebessen gaat halen.
  • Deze aflevering was oorspronkelijk gepland met een ander evenement waarin geen stemmen zijn uitgebracht uit de laatste aflevering, en een deelnemer zou mogelijk willekeurig zijn geëlimineerd. Dit was te wijten aan aanvankelijke speculaties dat BFDI in het begin geen stemmen zou krijgen voordat het op YouTube werd uitgebracht. De 7 stemmen uitgebracht op de eerste aflevering veranderden dit echter, en BFDI zou meer kiezers krijgen naarmate de show vorderde.
  • Golfbal is indirect verantwoordelijk voor de eerste dood van Bubbel in deze aflevering sinds haar lichaam de breker van Bloem ervan weerhield de Aankondiger te verpletteren.
  • Deze aflevering is de eerste keer dat Ijsblok sterft.
  • Als je goed luistert terwijl Bloem over de gekte van het Goiky-kanaal vliegt, kun je Ijsblok omgekeerd horen zeggen: "Ik ben bang".
  • De laatste regel in deze aflevering werd ook gezegd in "Four Goes Too Far".
  • De aflevering telde Sams stem voor een totaal van 7 stemmen, ondanks dat hij geen deelnemer was.
    • Dit is de eerste keer dat het dit doet.
      • De tweede keer dat dit gebeurde was met David in "Vomitaco" toen hij 39 stemmen kreeg voor de 220 stemmen voor de aflevering.
  • Op 28 juli 2018 werd het storyboard voor deze aflevering vrijgegeven.
  • De stem voor "Sam" werd niet verwerkt in het storyboard.

Foutjes[]

  • Vóór Taart op het Spel zegt de Aankondiger dat hij eerst "Lucifer & Tennisbal & Golfbal & Traan & Naald & Spons & Steen & Vuur & Hout & Bloem", verwijzend naar de deelnemers die op Spons in het Goiky-kanaal drijven. Dit is een fout, aangezien Sneeuwbal op Spons dreef in tegenstelling tot Bloem.
  • Toen de Aankondiger zei dat ze moesten gaan zitten, had de taart geen meringue.
  • Toen de Aankondiger-pletter voor het eerst werd gezien, ontbrak de Aankondiger zelf. Dit gebeurt ook wanneer de Aankondiger-pletter werd vernietigd.
    • Hij was echter mogelijk naast Golfbal zoals nadat deze was vertoond.
    • Ook in deze scène was er geen cakevlek op Tennisbal te zien.
  • Als Speld Hout slaat, wordt Woody's stuk niet afgebroken.
  • Bloems mond beweegt niet tijdens het praten wanneer ze dreigt de Aankondiger te verpletteren. Ook op dit moment is de Aankondiger er niet, en Tennisbal heeft geen cakevlek op hem en de knop die Bloem vasthield, verdwijnt ook.
  • Op het moment dat Golfbal de Aankondiger-pletter vernietigt, is de hele taart er nog, hoewel alles is uitgedeeld.
  • In de flashback toen het Vismonster Blok miste te eten nadat het zijn mond had gesloten, beweegt zijn schaduw niet.
  • Nadat Vuur stopte om op een van de stoeltjesliften te stappen, bewegen zijn benen nog steeds.
  • Vuur stapt op de blauwe stoel van de stoeltjeslift, ook al gaat die al een fractie van een seconde door hem heen.
  • Toen Potlood bot was, werd ze vervolgens op de stoelen gezien met haar uiteinde geslepen.
  • Toen Speld trilde, trilde haar mond niet.
  • Toen Bloem boven al die dingen vloog, hoor je Ijsblok achteruit 'ik ben bang' zeggen.
  • Traan heeft geen mond in 2 scènes bij Taart op het Spel.
  • Cary was oorspronkelijk gepland in de piekscène van de aflevering om meer personages eronder te laten springen terwijl filmische muziek speelde om meer actie teweeg te brengen. Dit werd echter geschrapt zoals vermeld in een Humany video.
  • Er zijn 2 foutjes die voorkomen tijdens de Blocky's Funny Doings International grap:
    • Tijdens de scène waarin Bubbel opduikt in haar herstelcentrum, lijkt het herstelcentrum veel naar links van rechts te zijn verschoven.
    • Er wordt een gat geboord in de BRC. Wanneer de camera echter uitzoomt, verdwijnt het gat.
  • Om 6:07 verschijnen Munt en Traan achter Vuur, ook al waren ze in de vorige scène niet bij hem in de buurt.

Culturele referenties[]

  • Als de Aankondiger aan Speld vertelt dat ze het beter deed dan de andere deelnemers, is dat een verwijzing naar Mac OS X door het pictogram groter te maken als je eroverheen zweeft.

Sterfgevallen[]

  1. Bubbel knalt nadat Bloems Aankondiger-pletter ontploft en een metalen stuk naar haar werd geslingerd.
  2. Ijsblok wordt verbrijzeld met een bowlingbal door Blad.
  3. Bubbel wordt 26 keer gebarst in Blocky's Funny Doings International.
Afleveringen in 2010
Take the Plunge: Deel 1Take the Plunge: Deel 2Barriers and PitfallsAre You Smarter Than a Snowball?Sweet ToothBridge CrossingPower of ThreePuzzling MysteriesCycle of LifeInsectophobe's NightmareCrybaby!LoftyA Leg Up in the Race
Battle for Dream Island afleveringen en andere video's
Bfdi BFDI: "Take the Plunge: Part 1" • "Take the Plunge: Part 2" • "Barriers and Pitfalls" • "Are You Smarter Than a Snowball?" • "Sweet Tooth" • "Bridge Crossing" • "Power of Three" • "Puzzling Mysteries" • "Cycle of Life" • "Insectophobe's Nightmare" • "Crybaby!" • "Lofty" • "A Leg Up in the Race" • "Don't Lose Your Marbles" • "Half a Loaf Is Better Than None" • "Vomitaco" • "Bowling, Now with Explosions!" • "The Reveal" • "Reveal Novum" • "Rescission" • "Gardening Hero" • "The Glistening" • "Don't Pierce My Flesh" • "Hurtful!" • "Insectophobe's Nightmare 2" • "Return of the Hang Glider"

Bfdia BFDIA: "Yeah, Who? I Wanna Know" • "Get Digging" • "Insectophobe's Nightmare 3" • "Zeeky Boogy Doog" • "Get in the Van" • BFDIA 5b • "No More Snow!" • "It's a Monster" • "The Long-lost Yoyle City" • BFDIA 6

Idfb IDFB: "Welcome Back" • IDFB 2

Bfb BFB: "Getting Teardrop to Talk" • "Lick Your Way to Freedom" • "Why Would You Do This on a Swingset" • "Today's Very Special Episode" • "Fortunate Ben" • "Four Goes Too Far" • "The Liar Ball You Don't Want" • "Questions Answered" • "This Episode Is About Basketball" • "Enter the Exit" • "Get to the Top in 500 Steps" • "What Do You Think of Roleplay?" • "Return of the Rocket Ship" • "Don't Dig Straight Down" • "The Four is Lava" • "The Escape from Four" • "X Marks the Spot" • "Take the Tower" • "How Loe Can You Grow?" • "A Taste of Space" • "Let's Raid The Warehouse" • "Who Stole Donut's Diary?" • "Fashion For Your Face!" • "The Game Has Changed" • "The Tweested Temple" • "The Hidden Contestant" • "Uprooting Everything" • "B.F.B. = Back From Beginning" • SOS (Save Our Show) • "Chapter Complete"

Tpot TPOT: "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?" • TPOT 2

Korte Afleveringen: "Thanks for 4 years!" • "BFDI Is Back" • "Paper Towel" • "Ballers" • "Thanks for 4 years of Thanks for 4 years!" • "HELP US get to VIDCON 2019" • "Happy Birthday, Battle for BFDI!" • "BFDI's Road to Half a Billion Views" • "You're A Loser, But..." • "Thanks for 600,000 subscribers!" • "Aw, Seriously?" • "BFB Contestants React to Wiki Comments" • "Thanks for 800,000 subscribers!" • "PUMPKIN 2.0 - BFDI Halloween Shorts" • "If Among Us Was a BFDI Challenge" • "If X-MAS in Among Us was a BFDI Challenge" • "Thanks for 900,000 subscribers!" • "Thanks for 1,000,000 subscribers!"

Gereanimeerde specials: "BFDI 1a+1b Reanimated! Fan-made MAP (Multi Animator Project)" • "BFDIA 1 Re-Animated By 95 People! - (Fan-Made)" • "IDFB 1 Re-Animated By 108 People! (Fan-Made)"

Geannuleerd: Yoylecake Winning Celebration CartoonDecember 2016 Short

YTPMVs: Intensive BFDI UnitRock My BFDIBFDI-chapp3000 SubbiesEliminating BFDIDear Viewers6000 SubscribersThanks for 20,000 subscribers! (Last BFDI)BFB 13 this Thursday."Revenge", except every syllable is from BFDI

Promotioneel: Vote YoylecakeThe Official Firey Plush IS ON SALE!VOTE for who the next BFDI PLUSH should be!The Firey Plush is ON SALE + NEW BFDI HOODIE!

TikTok compilcaties: BFDI TikTok CompilationTop BFDI/A TikToks CompilationBFB TikTok CompilationAll our food does THIS... — BFDI's Best TikToks of 2020Firey Discovers Gravity (BFDI TikTok Compilation)

Andere: Sociale media-exclusieve animatiesThe BeiBei SquisherX Finds Out His ValueFirst BFDI Animation Ever???Salmon FiveyearsA super fresh minty clean announcementDoing It Again!BFDI Second Season VotingBFDIA 6 Deleted ScenesBack 2 School Bad NewsBFDI's Best Hiatus EverThe JingJing Squisher (10 year anniversary)BFDI and II Finally Cross OverHow to Fold your FoldyThe Lost Ice Cube Recordings*struggles to contain kids at 2019 meetup*BFDI OCG - Instagram PromotieAll I Want for X-mas — SONG by Four & X from BFBApply to join BFDI! Animators, Audio Editors, Background/Prop Artists and MoreThe Secret Behind BFB's SplitBecome a Jacknjellify Member — (BFB 18 on Monday, May 4)The 22 Best Questions You Asked Us — BFDI + II MeetupLo-Fi Beats to Yoyle ToBlocky Prank Compilation - Battle for Dream IslandWho's The Real Firey? (ft. Leafy Plush)Thanks for 700,000 subscribers!We Discovered Our Forgotten "Firey" ComicsMessage to Loser (Lyric Video) - SONG by Four from BFBWe asked TikTok to VOTE the best object - BFDI Mini

Advertisement