Battle for Dream Island Wiki
Advertisement
Battle for Dream Island Wiki

Voor de persoon, zie dan Cary Huang.

carykh (de "kh" staat voor Kaiming Huang) is het persoonlijke kanaal van Cary Huang. Dit kanaal staat bekend om 3 shows: The Amazing Marble Race, Algicosathlon (voltooid) en Ten Words of Wisdom. Het kanaal is geverifieerd op YouTube vanaf 20 april 2018.

Series[]

The Amazing Marble Race[]

The Amazing Marble Race van carykh heeft 3 seizoenen.

Seizoen 1[]

Het eerste seizoen is geüpload op 21 december 2011. Deze knikkerrace bestaat uit twee delen met 15 knikkers. De winnaar is Oranje, dat won in 20,7 seconden. Op de tweede plaats staat Zwart, dat won in 55,1 seconden. De derde plaats is Geel, met 1 minuut en 27 seconden.

Seizoen 2[]

Het tweede seizoen is geüpload op 23 februari 2013. Het is korter dan het eerste seizoen omdat het maar 1 deel en 8 knikkers heeft. Deze keer is Blauw de winnaar, Geel (die derde werd in het eerste seizoen) op de tweede en Brown op de derde plaats.

Seizoen 3[]

Het derde seizoen begon op 31 maart 2015, waarbij elke etappe in verschillende video's wordt geüpload. Het heeft in totaal 56 knikkers. 10 knikkers werden geëlimineerd in de eerste leg, 9 knikkers in de tweede leg, enzovoort. Het heeft momenteel Leg 8 bereikt. Dit seizoen is nog niet afgelopen. In 2018 maakte een andere YouTuber genaamd "IloveRumania" de serie af en maakte een vierde seizoen. Bruinrood was de winnaar.

Op 14 juli 2021 maakte Cary Huang op Humany bekend dat hij werkt aan de officiële Leg 8. Leg 8 werd uitgebracht op 25 juli 2021.

BFDI Mini-Season - "Marbles"[]

BFDI Mini-Season - "Marbles" is een "spin-off" van de gebruikelijke Marble Race-stijl, maar de knikkers zijn gebaseerd op het uiterlijk van de activa van de oorspronkelijke 21 BFDI-deelnemers.

Algicosathlon[]

Algicosathlon, een vervolg op Algodecathlon, is een strijd tussen 16 atleten van verschillende kleuren. Er zijn in totaal 20 evenementen. Atleten krijgen punten afhankelijk van hun rangorde van individuele evenementen. (Voorbeeld: 1e +100, 2e +70, enz.) Na elk evenement zullen de atleten de minste punten worden geëlimineerd. Bij elk nieuw evenement worden de verdiende punten met 50% verhoogd (dwz 1e in evenement 1 = +100, 1e in evenement 2 = +150,... 1e in evenement 20 is + 221.684), dit geeft atleten de kans om inhalen. In het slotevenement is Paars de winnaar.

B.A.G.U.E.T.T.E.[]

Hoofdartikel: B.A.G.U.E.T.T.E.

B.A.G.U.E.T.T.E. (Battle Among Gelatins Using Expertise To Take Everything, Nederlands: Strijd Tussen Gelatines Met Behulp Van Expertise Om Alles Te Nemen) was het eerste officiële BFDI/BFDIA-kamp. Het kamp werd aangekondigd op 1 september 2012, toen werd aangekondigd dat BFDIA weer maandelijks zou zijn. Na een onderbreking van 3 jaar werd het officieel geannuleerd ten gunste van TWOW.

Ten Words of Wisdom[]

Hoofdartikel: Ten Words of Wisdom

Ten Words of Wisdom (TWOW, Nederlands: Tien Woorden om Wijsheid) is een doorlopend kamp dat op 12 december 2015 is gestart door Cary Huang. Aangezien werd bevestigd dat BAGUETTE werd geannuleerd, is deze show nu de opvolger.

In het kamp krijgen de deelnemers een schrijfopdracht, die ze moeten beantwoorden of waar ze zich aan moeten houden met precies 10 woorden (of minder). In tegenstelling tot BAGUETTE is de tijdslimiet erg strikt (aangezien de deelnemers op tijd MOETEN antwoorden), en de deelnemers in dit kamp zijn nu boeken in plaats van gelatines.

TWOW nam een ​​onderbreking van bijna 3 jaar na TWOW 23B op 27 juli 2017, waarbij TWOW 24A op 21 juli 2020 werd uitgebracht.

Trivia[]

  • carykh's profielfoto op YouTube is afkomstig van het spel HTwins.net, Cube Roll.
  • Statistieken (vanaf 25 juni 2021)
    • Abonnees: 537K
    • Weergaven: 128.799.433
  • carykh bereikte 50.000 abonnees op 1 oktober 2016.
  • carykh bereikte 100.000 abonnees op 13 maart 2017.
  • carykh bereikte 200.000 abonnees op 20 september 2017.
  • carykh bereikte op 3 september 2018 300.000 abonnees.
  • carykh bereikte 400.000 abonnees op 16 april 2019.
  • carykh bereikte op 28 juli 2020 500.000 abonnees.
  • Cary zegt soms dat het acroniem "kh" staat voor verschillende woorden zoals Cary Kill Hitler, Cary Knows Hell, Cary Kitten Hugger, Cary Key Hole, Cary Kidnaps Human, Cary Knife Holder, Cary /k/ /h/, Cary Ketchup Hole , Cary Knees Hurt, Cary Kary Hcary, Cary Kisses Himself, Cary Caleidoscope Hoarder en Cary Potassium Hydride. Dit heeft ertoe geleid dat de gemeenschap voor de grap acroniemen heeft gemaakt op basis van zijn naam.
    • Het "kaliumhydride" in Cary Kaliumhydride komt van de atoomsymbolen van hun respectievelijke elementen: K (kalium) en H (waterstof).
  • Zijn computer is gepersonifieerd en krijgt leven in zijn animaties, met een persoonlijkheid, praten en zelfs zelf ideeën construeren. Hij gaat door de naam Computer.

Externe Links[]

Advertisement