Battle for Dream Island Wiki
Advertisement
Battle for Dream Island Wiki

Verlaat je plek in Viers gekke spel, schakel over naar het mijne en win, en dan is die kracht is van JOU!
 
Twee, "The Escape from Four"

De Kracht van Twee, ook wel bekend als Onbeperkte Kracht, is de prijs van Battle for Dream Island: The Power of Two. Het lijkt niet tastbaar, maar de beschrijving van Twee geeft aan dat het kan worden overgedragen aan een andere persoon. De Kracht van Twee wordt beschreven als een "onbeperkte kracht" en stelt een persoon in staat om de realiteit zodanig te vervormen dat ze relatief gemakkelijk grote massa's kunnen verplaatsen, materie uit het niets kunnen creëren, objecten in andere objecten kunnen transformeren en waarschijnlijk alles kunnen doen wat Twee momenteel kan. doen.

Uiterlijk[]

De Kracht van Twee heeft geen bekend uiterlijk, maar creëert wel een groene gloed in de handen van de gebruiker als hij ergens op wordt gebruikt. Het is echter mogelijk dat de kleur van de gloed overeenkomt met het kleurenschema van de gebruiker, aangezien Twee ook groen is.

Toepassingen[]

Twee heeft deze kracht gebruikt om:

  • De Badkamers in een glanzend appartement met 5 verdiepingen te veranderen. (Manipulatie)
  • Lava van de Yoyle Mountain verwijderen en de lava te veranderen in de vorm van een 2. (Manipulatie)
  • Een bos te verplaatsen. (Beweging)
  • De Zon te veranderen in een stekelige rode bal. Ze verplaatsen het dan naar Vier en beginnen er Vier mee te raken. (Manipulatie)
  • Deelnemers te laten zweven. (Levitatie)
  • Vloertegels naar beneden te verplaatsen om TPOT-debutanten te laten verdwijnen.
  • Gras en bomen te herstellen op de locatie van de wedstrijd. (chloorkinese)
  • Te voorkomen dat deelnemers de bodem van het hotel bereiken zodra ze het dak hebben bereikt. (Onzichtbare krachtvelden)

Trivia[]

  • Het is niet bekend of Twee zijn krachten zal verliezen wanneer ze worden overgedragen aan een andere persoon.
  • De naam "De Kracht van Twee" komt van Twees lijn "Ik ben blij dat jullie 40 de verstandige keuze hebben gemaakt om in plaats daarvan te strijden voor De Kracht van Twee!"
    • Ze zeggen ook vóór de intro in aflevering 1, "Nu dat is geregeld, kunnen we eindelijk de strijd aangaan om De Kracht van Tweeeeee!!"
  • Het wordt ook beschreven als "grenzeloze kracht" uit Twees regel "Eindelijk! Nu zijn de 40 van jullie klaar om te strijden voor "onberperkte kracht"?!" met de aanbevolen personages die dat woord herhalen: "Hé! Hoe zit het met ons? Wij willen ook onbeperkte kracht!"
    • Frieten zegt in aflevering 1, "Denk eens aan alle tijd die we hebben doorgebracht met wachten om te concurreren. De belofte van onbeperkte kracht bungelt boven ons hoofd. We staan ​​te popelen om te beginnen."
  • De Kracht van Twee is de eerste hoofdprijs van een seizoen die een vaardigheid is in plaats van een object of locatie.

Sjabloon:Prijzen

Advertisement