Battle for Dream Island Wiki
Advertisement
Battle for Dream Island Wiki
Onbekend

Het geslacht van dit personage is niet bekendgemaakt in BFDI of door jacknjellify. Gebruik bij het bewerken de hen/hun, diegene/degene of ze/zij (dit is in de context van een meervoud) voornaamwoorden bij het verwijzen naar het personage. Als het geslacht is onthuld, vermeld dan een bron bij het toevoegen.

Tennisbal, je hebt niets goeds gedaan, maar...je bent veilig met één stem. En "Sam!" ook, wie dat moge zijn.
 
Aankondiger, "Barriers and Pitfalls"

Sam is een personage dat alleen vernoemd is en die een van de zeven stemmen had gekregen bij de eerste Taart op het Spel in "Barriers and Pitfalls".

Geschiedenis[]

Verschijningen[]

Battle for Dream Island[]

Er is eigenlijk niets bekend over Sam. De enige keer dat ze genoemd, is tijdens de Taart op het Spel in "Barriers and Pitfalls", toen ze "veilig" was verklaard na slechts één stem te hebben gekregen, ondanks dat ze geen deelnemer waren (of een personage, wat dat betreft).

Trivia[]

  • Sam verwijst hoogstwaarschijnlijk naar de vriend van jacknjellify, Sam Lee (stem van Nietmachine, Taart en Lolly), aangezien de stem werd uitgebracht door hun andere vriend, David (xxkayd).
    • Het is ook mogelijk dat Sam gewoon een willekeurige naam/persoon is waarop iemand heeft gestemd.
    • Sam kan ook een kiezer vertegenwoordigen die dacht dat de naam van de Aankondiger Sam was, verwijzend naar het Microsoft Sam tekst-naar-spraakprogramma.
  • In het storyboard voor "Barriers and Pitfalls" wordt de stem voor Sam niet genoemd.
Personages

Advertisement