Battle for Dream Island Wiki
Advertisement
Battle for Dream Island Wiki
Mater Recovery Center

Deze artikel beschrijft een toekomstige (korte) aflevering of ander type BFDI-gerelateerde media die nog niet is uitgebracht en in productie is. Als u recent bevestigde informatie toevoegt, zorg er dan voor dat u een bron toevoegt om dit te bewijzen. Wanneer het onderwerp van dit artikel wordt vrijgegeven, verwijder dan deze sjabloon.

BFB Radio Announcer
Seizoen 6 is een vermoedelijke naam.

Het onderwerp van dit artikel of gedeelte heeft nooit een officiële naam gekregen, hetzij via de Battle for Dream Island serie, of door Jacknjellify; de huidige naam is onofficieel.

Ik wil wel een zesde seizoen van BFDI starten als de tijd daar is, maar het leuke daarvan is dat Michael en Ik niet hoeven te beslissen wat het is of hoe het zal kijken totdat we dat punt in tijd bereiken. In wezen is het als een vrije uitloop!
 
Cary Huang, Discord bericht

Een hypothetisch zesde seizoen van de Battle for Dream Island-serie werd voor het eerst besproken in maart 2020 na de release van "The Escape from Four" in de video "The Secret Behind BFB's Split". Het werd ook genoemd aan het einde van "Chapter Complete".

Geschiedenis[]

In "The Secret Behind BFB's Split", nadat Cary Huang verklaarde dat nadat Battle for BFB na een jaar of zo eindigde, hij de kans had om een ​​nieuw seizoen te doen dat iets verandert, met voorbeelden zoals "een nieuwe stijl van het seizoen", of dat Cary een "nieuwe kunstvorm" geeft.

Cary Huang had in "CARY REACTS TO BFB 20" op Humany vermeld dat hij terug wilde naar de kunststijl die Battle for Dream Island, Battle for Dream Island Again en IDFB hadden. Het is mogelijk dat dit seizoen terugkeert naar die kunststijl.

Op 7 augustus 2020 werd het seizoen verder besproken door Cary Huang op HTwins Central, waarin hij verklaarde dat hij aan een seizoen zes wil werken, maar er was toen nog niets concreets besloten, maar dat zal waarschijnlijk wel gebeuren als de tijd daar is.[1]

Op 20 februari 2021 werd in Unboxing 3 Silver Play Buttons bevestigd dat als het aantal stemmen op BFB 30 6 cijfers bereikt, er in de toekomst een 6e seizoen van BFDI op het jacknjellify-kanaal zal zijn.

Op 22 februari 2021 zei Cary Huang dat het aantal stemmen voor BFB 30 91.424 was, waardoor seizoen 6 niet werd bevestigd. In het bericht staat echter ook: "Het lijkt erop dat die 100K-drempel de eer van TPOT zal zijn om te doorbreken", wat de mogelijkheid biedt van een zesde seizoen, als een toekomstige aflevering van Battle for Dream Island: The Power of Two 100.000 stemmen haalt.

Bfb30season6teaser

De gastheren discussiëren.

In "Chapter Complete" werden Vier, X, Paarse Gezicht en de Aankondiger allemaal gezien met het plannen van een nieuw seizoen. Tijdens de aftiteling zeiden Cary en Michael dat ze een pauze zouden nemen, maar ze bevestigden dat Vier en X snel terug zullen zijn. Beide impliceren dat seizoen 6 in de toekomst kan worden uitgebracht.

Trivia[]

  • Dit seizoen wordt waarschijnlijk geproduceerd door Cary Huang en Michael Huang.
  • Hoewel BFB 30 geen 100.000 stemmen heeft gehaald, kan seizoen 6 toch plaatsvinden, aangezien de stemvereisten voor "Return of the Hang Glider" niet werden bereikt, maar BFDIA toch gebeurd.
  • Het is mogelijk dat dit seizoen wordt georganiseerd door Vier, X, Paarse Gezicht en/of Aankondiger, aangezien ze allemaal van plan waren om een ​​seizoen zes in de finale.
  • Dit seizoen zal meer dan waarschijnlijk een einde maken aan de reeksen van Munt, Golfbal, Ijsblok, Naald, Speld, Rocky en Tennisbal om deel te nemen aan elk seizoen van BFDI omdat ze allemaal deelnemen aan TPOT.
    • Maar dat weerhoudt ze er misschien niet van om van TPOT naar seizoen 6 over te schakelen, waardoor ze hun streak herstellen.
  • Gezien de keuzes uit de acht deelnemers van seizoen één die bij Vier bleven, zou dit seizoen mogelijk de eerste kunnen zijn die begint met de Zompige Kersen die de originele Drassige Druiven overtreffen.

Referenties[]

  1. Seizoen6
Seizoenen van Battle for Dream Island (Sjabloon)
Hoofdreeks: Battle for Dream IslandBattle for Dream Island AgainIDFBBattle for BFBBattle for Dream Island: The Power of TwoSeizoen 6

Voor BFDI: Total Firey IslandTotal Firey PointsTotal Firey Switch

Spin-offs: ABCDEFGBAGUETTEBFDI Mini-Season - "Marbles"Ten Words of Wisdom

BFDI Mini-reeks: BFDI MiniBFDI Mini AgainBFDI Mini DeluxeBFDI Mini, Seriously!

Niet-canoniek: Battle for Permission to Meet 10

Advertisement