Battle for Dream Island Wiki
Advertisement
Battle for Dream Island Wiki

...
 
— Traan, zo stil as altijd

Traan (Engels: Teardrop, en afgekort als TD) is een vrouwelijke deelnemer aan Battle for Dream Island, Battle for Dream Island Again en Battle for BFB.

In Battle for Dream Island streed Traan op de Drassige Druiven tot haar eliminatie in "Crybaby" omdat Sneeuwbal werd gekozen om zich bij de Zompige Kersen aan te sluiten in plaats van haar. Ze werd 18e.

In Battle for Dream Island Again zat Traan in Team Geen Naam totdat Munt haar dwong om over te schakelen naar W.O.A.H. Boel in "Get Digging". Ze werd geëlimineerd in "Zeeky Boogy Doog", waardoor ze de eerste deelnemer aan seizoen 1 werd weggestemd in het tweede seizoen.

In IDFB kreeg ze de kans om weer deel te nemen aan de show. Ze kreeg 1.598 stemmen en werd 4e.

In Battle for BFDI streden Traan op Bleh tot de splitsing in "The Escape from Four". Ze bleef op Viers show.

In Battle for BFB streed Traan op de Heb Wellers tot de fusie in "The Game Has Changed". Ze werd uitgeschakeld in "SOS (Save Our Show)" met 28.906 stemmen en werd 3e.

Uiterlijk[]

Traan lijkt een druppel traanvocht te zijn, de vloeistof die wordt geproduceerd wanneer de ogen tranen, ziekteverwekkers opruimen. Haar omtrek is cyaan en haar binnenkant is azuurblauw, dat naar het midden toe lichter wordt. Wanneer Traan in haar verdampingsstadium is, is ze een zeer lichte azuurblauwe kleur, die je nauwelijks ziet.

Veranderingen[]

BFDI[]

  • Het lichaam van Traan is donkerder.
  • Traan heeft een transparante omtrek.

BFDIA[]

  • Het lichaam van Traan is helderder.
  • De omtrek van Traan is donkerder en niet-transparant.

IDFB[]

  • De omtrek van Traan is meer grijsblauw.

Karakter[]

De persoonlijkheid van Traan is gehuld in mysterie omdat ze ofwel volledig stom is of liever niet spreekt. Ze wordt echter afgeschilderd als competitief en is redelijk intelligent.

Traan wordt vaak enthousiast en impulsief getoond, zoals te zien is in "Take the Plunge: Part 1", toen ze Hout schopte zonder na te denken over de gevolgen, en toen ze Steen op volle snelheid van de evenwichtsbalk duwde, waardoor ze er ook af viel . In "Today's Very Special Episode" wordt dit getoond wanneer ze opgewonden naar Vier springt in een poging hem een ​​make-over te geven. Haar impulsiviteit wordt ook gedemonstreerd in "Zeeky Boogy Doog", toen ze snel de HPRC verkoos boven de immuniteit in de laatste 15 zonder zelfs maar twee keer na te denken nadat haar was verteld dat ze het niet nodig had. Dit laat ook zien dat ze niet moeilijk te overtuigen is. In "The Game Has Changed" leert Traan van Gelatine dat haar impulsieve karakter anderen vaak pijn doet, waardoor ze zich verontschuldigt en haar acties heroverweegt.

Traan wordt vaak gepest en lastiggevallen door de andere deelnemers omdat ze niet spreekt. Ze lijkt vaak kieskeurig te zijn met haar onvermogen om te spreken en doet dit ook niet, zelfs niet als het haar in gevaar brengt, zoals toen Lichtknop probeerde haar te laten praten door Ijsblok te dwingen haar stembanden te wiebelen, wat duidelijk Traan ongemak veroorzaakte . Dit laat zien dat ze er waarschijnlijk niet voor kiest om te zwijgen.

Traan kan ook als ondeugend worden beschouwd, zoals te zien is in "The Four is Lava" wanneer ze een gelukkige gedachte heeft om ramen te breken met een hamer. En in "Who Stole Donut's Diary?" gehoorzaamt ze de bevelen van haar teamgenoten en gebruikt ze een typemachine om een ​​strip over zichzelf te schrijven in plaats van de zaak te documenteren.

In BFB voor de splitsing demonstreert Traan haar hoge intelligentie door met effectieve strategieën te komen, met name in "Fashion For Your Face!" en "The Tweested Temple". Ze lijkt hierdoor een reputatie te hebben opgebouwd, met Gelatine die haar "een heel speciale slimme vriend" noemt in "Chapter Complete".

Traan heeft veel vertrouwen in en is loyaal aan haar vrienden, wat goed naar voren kwam toen ze ermee instemde mogelijk het risico te lopen te worden geëlimineerd om Lolly een kans op immuniteit te geven in "The Tweested Temple". Als ze echter iemand niet mag, is Traan competitief en zelfs kwaadaardig, zoals toen ze Bloems vertrouwen in "Uprooting Everything" verraadde, terwijl ze zonder dat te doen had kunnen winnen.

Official Character Guide Biografie[]

Traan is een mysterieus personage. Dat komt omdat ze niet wil of kan praten.

Ze kan impulsief zijn, zoals ze was toen ze Woody schopte zonder na te denken over de gevolgen. Ze viel van een evenwichtsbalk toen ze iemand anders van zich af duwde. Teardrop is ook slim en competitief.

Teardrop is een van de meest verdeeldheid zaaiende personages, met campagnes om zowel haar te behouden als haar te elimineren in 2012. De eliminatiecampagne won.

Dat Meen Je Niet!: Teardrop heeft net zo vaak gesproken als Robots borstcompartiment is geopend.

Spraakloosheid[]

Een van de kenmerkende kenmerken van Traan is haar onvermogen om te spreken, hoewel het niet is bevestigd of het door keuze of handicap is. Ze communiceert met gezichtsuitdrukkingen, gebaren, lasers en beweging. Hierdoor wordt ze vaak geplaagd of lastiggevallen door andere deelnemers.

Krachten[]

  • Lasers: Traan wordt getoond in staat om lasers af te vuren van haar vingers, hoewel alleen in de aflevering "Zeeky Boogy Doog". De lasers lijken niet erg schadelijk, ze laten alleen een schroeiplek achter op het Uitdagingswiel. Tot nu toe heeft ze het alleen gebruikt als een alternatief communicatiemiddel.
  • Wateropname: Er is aangetoond dat Traan tranen in haar lichaam kan opnemen. Ze lijken haar niet drastisch te beïnvloeden, ze maken haar alleen maar aan het lachen.
  • Zuurstofonafhankelijkheid: In "A Taste of Space" blijkt Traan prima in orde te zijn, zelfs als er geen zuurstof is, terwijl de rest van haar teamgenoten moeite hadden om te ademen. Ze bleef stil en stil en toen ze lucht kreeg, snoof ze gewoon.
  • Ongehoorzaming van de Zwaartekrachtwetten: In "The Hidden Contestant" kon Traan de BRB oplopen, terwijl hij Profiel vasthield. Traan was ook in staat om de BRB op te lopen in "Chapter Complete" om achter Vier aan te gaan. Gelatine houdt ook in dat zij de enige is die dit kan.

Zwakheden[]

  • Extreme Hitte: in "Getting Teardrop to Talk" zag je haar verdampen vanwege hoe heet 's werelds grootste oven is.

Geschiedenis[]

Verschijningen[]

  • Battle for Dream Island
  • Battle for Dream Island Again
    • "Yeah, Who? I Wanna Know"
    • "Get Digging"
    • "Insectophobe's Nightmare 3"
    • "Zeeky Boogy Doog" (geëlimineerd)
    • "The Long-lost Yoyle City" (stemscherm)
  • IDFB
    • "Welcome Back" (stemscherm)
  • Battle for BFDI
    • "Getting Teardrop to Talk"
    • "Lick Your Way to Freedom"
    • "Why Would You Do This on a Swingset"
    • "Today's Very Special Episode"
    • "Fortunate Ben"
    • "Four Goes Too Far"
    • "Questions Answered"
    • "This Episode Is About Basketball"
    • "Enter the Exit"
    • "Get to the Top in 500 Steps"
    • "What Do You Think of Roleplay?"
    • "Return of the Rocket Ship"
    • "Don't Dig Straight Down"
    • "The Four is Lava"
    • "The Escape from Four"
  • Battle for BFB
    • "X Marks the Spot"
    • "Take the Tower"
    • "How Loe Can You Grow?"
    • "A Taste of Space"
    • "Let's Raid The Warehouse"
    • "Who Stole Donut's Diary?"
    • "Fashion For Your Face!"
    • "The Game Has Changed"
    • "The Tweested Temple"
    • "The Hidden Contestant"
    • "Uprooting Everything"
    • "B.F.B. = Back From Beginning"
    • "SOS (Save Our Show)" (geëlimineerd)
    • "Chapter Complete"
  • Battle for Dream Island: The Power of Two
    • "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?" (cameo)
  • Niet-canonieke verschijningen
    • "Last BFDI"
    • "Thanks for 4 years!"
    • "Ballers"
    • "Thanks for 4 years of Thanks for 4 years!"
    • "Happy Birthday, Battle for BFDI!"
    • "Battle for Dream Island: Official Character Guide/Instagram Promotion"
    • "PUMPKIN 2.0 - BFDI Halloween Shorts"
    • "If Among Us Was a BFDI Challenge"

Battle for Dream Island[]

Box copy0002

Deze sectie is incompleet. Jij kan de Battle for Dream Island Wiki helpen door de sectie te bewerken met meer informatie! (visuele bewerking)

Battle for Dream Island Again[]

In "Yeah, Who? I Wanna Know" maakt Traan deel uit van de achtervolging van met de rest. Traan krijgt genoeg stemmen om deel te nemen aan seizoen 2, met 585 stemmen. Haar favoriete scherm is 4 vierkanten. Ze helpt bij het touwtrekken en wint.

In "Get Digging" wordt Traan gedwongen over te gaan naar het team W.O.A.H. Boel van Munt en Speld. Het lijkt alsof ze nee wil zeggen, maar aangezien ze dat niet verbaal zegt, negeren Munt en Speld haar weerstand. Later komt Traan een high five tegen met Speld en Munt, en de twee zeggen dat het niet voor haar bedoeld was.

In "Insectophobe's Nightmare 3", tijdens de uitdaging waarbij de deelnemers een zwerm insecten moeten doden, wordt Traan vergiftigd door een insect en sterft. Ook haar team verliest de uitdaging.

In "Zeeky Boogy Doog" wordt Traan teruggewonnen met een dosis anti-gif van Gelatine, hoewel Nikkel het injecteert. Daarna eet ze nikkel vanwege de bijwerkingen. Kort daarna heeft ze de keuze om ofwel een door de hand aangedreven herstelcentrum te winnen of immuniteit voor de laatste 15. Speld vertelt Traan dat "iedereen van haar houdt" en dat ze geen immuniteit nodig heeft, dus besluit ze de HPRC te halen (wat later is). vernietigd). Ze krijgt de meeste likes, maar als ze ook 440 vind-ik-niet-leuks krijgt, wordt ze geëlimineerd.

IDFB[]

In "Welcome Back" krijgt Traan de kans om deel te nemen aan de show door uit de TLC te worden gestemd.

Battle for BFDI[]

Box copy0002

Battle for BFB[]

Box copy0002

Battle for Dream Island: The Power of Two[]

Traans eerste grote optreden is tijdens "The Worst Day of Black Hole's Life", waar ze voor het eerst samen met Profiel op de hoteltrap werd gezien, direct na de Taart op het Spel-ceremonie van de aflevering. Profiel legt Twee uit dat Traan graag mee wil doen aan de show, en Twee laat haar dat doen. Er ontstaat een ruzie tussen Twee, Profiel, Ventilator en Golfbal, die eindigt met de oprichting van een nieuw team, team Tear Drop. Traan wordt toegewezen aan het bovengenoemde team als het eerste en enige lid, en wordt gedwongen om alleen te concurreren. De stapeluitdaging blijkt moeilijk te zijn voor een solo-team, en ze worstelt met het stapelen van de blokken, maar slaagt erin om op het laatste moment de wedstrijd te winnen door Het Sterkste Team Ter Wereld. zijn enigste blok omver te werpen.

Tijdens de wedstrijd gebruikt ze een laserpistool om deelnemers uit te wissen die een risico kunnen vormen voor de veiligheid van haar team (hoewel het doden van Tennisbal en Pen niet opzettelijk was), en om Death P.A.C.T. Alweer de stapel. Ze wordt ook opgezogen door Zwart Gat, maar wordt snel hersteld door Ei, naar wie ze terug glimlacht als ze hersteld is.

Relaties[]

Zie Traan/Relaties

Stemmen[]

Seizoen 1
Aflevering Stemmen
2 0
10 5 (geëlimineerd)
21 148 (voor herdeelname)
Seizoen 2
Aflevering Stemmen
1 585 (deelname aan BFDIA)
4 502 vind-ik-leuks, 440 440 vind-ik-niet-leuks (geëlimineerd)
Seizoen 4
Aflevering Stemmen
15 1,147
18 9,473
20 9,343
23 8,790
25 13,070
27 11,222
29 28,906 (geëlimineerd)
Totale stemmen
Eliminatie Prijs Veilige stemmen Totaal
1,592 502 80,804 83,631

Sterfgevallen[]

  1. "Insectophobe's Nightmare 2": Wordt verslonden door insecten.
  2. "Insectophobe's Nightmare 3": Is vergiftigd door een insect.
  3. "Getting Teardrop to Talk": Verdampt in de 's Werelds grootste oven.
  4. "B.F.B. = Back From Beginning": Ontdaan door X.

Niet-canonieke sterfgevallen:

  1. "Last BFDI": Gezogen in een machine die haar bevriest in Ijsblok.
  2. "Battle for Dream Island: Official Character Guide/Instagram Promotion": Wordt meegezogen in Zwart Gat.
  3. "If Among Us Was a BFDI Challenge": In Zwart Gat gezogen.

Doden[]

Box copy0002

Trivia[]

Box copy0002

Personages

Advertisement