Battle for Dream Island Wiki
Advertisement
Battle for Dream Island Wiki

Nu DAT is geregeld, kunnen we eindelijk de strijd aangaan om De Kracht van Tweeeeeeeeeeeeeee!
 
— Twee, "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?"

Twee is een algebrie en de presentator van het vijfde seizoen van BFDI, Battle for Dream Island: The Power of Two (ook bekend als TPOT). Twee was voor het eerst gepland om te verschijnen in de video "X Finds Out His Value" in 2008, maar werd geknipt en verscheen pas goed in The Number Playground Chronicle!. Twee maakte hun eerste canonieke verschijning in BFDI in "The Escape from Four".

Uiterlijk[]

Twee is een groen Arabisch cijfer 2 getekend in een vergelijkbare stijl als Vier en X. Het gezicht van Twee bevindt zich op het bovenste deel van hun lichaam, in tegenstelling tot Vier en X, waarvan de gezichten zich in het midden van hun lichaam bevinden.

Veranderingen[]

X Finds Out His Value (storyboard)[]

  • Twee heeft geen zichtbare ledematen.
  • Twee is bewust.
  • Twee is niet gekleurd.

X Finds Out His Value[]

  • Twee is niet bewust en heeft geen ledematen of gezicht.
  • Twee is donkergroen gekleurd.

"The Glistening"[]

  • Twee heeft standaarde ledematen.
  • Twee is bewust.
  • Twee is de kleur blauw.
  • Twee is netjes getekend.
  • Twee is een aanbevolen teken.
  • Twee is een basislettertype.

BFB[]

  • Twee heeft dikkere algebraïsche ledematen.
  • Twee is een helderdere tint groen.
  • Twee is slordiger getekend.

Karakter[]

Ik probeer te zeggen dat ik niet weet wat ik ECHT wil zijn! Naast groen, e-en een nummer. Dat zijn de dingen dat IK WIL zijn.
 
— Twee, "The Worst Day of Black Hole's Life"

Twee toont meestal een vriendelijke en optimistische instelling, eerst de deelnemers begroeten terwijl ze vanuit de ruimte naderen en een positieve stemming behouden terwijl ze hun show aan de andere deelnemers adverteren. Ze pronken ook graag met hun krachten aan de deelnemers en beloven zelfs dat ze hun krachten alleen aan hen zullen geven als ze deelnemen aan de show van Twee. Twee is echter niet verstoken van negatieve eigenschappen, omdat ze ook arrogant en enigszins sadistisch kunnen zijn, omdat ze zelfvoldaan grijnzen wanneer de deelnemers Vier verlaten, hun krachten gebruikend om hen aan te vallen, te oordelen naar hoe graag ze van Vier af wilden komen (zelfs "Eindelijk!" zeggen toen ze weg waren) en hoe ze X een "dwaze jongen" noemen wanneer de BFB-deelnemers hem meenemen. Twee hebben de neiging om hun kalmte te verliezen en geïrriteerd te raken wanneer ze onderbroken worden of moeten wachten.

In "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?", blijkt Twee echter een zeer gemakkelijke, informele gastheer te zijn. In vergelijking met Vier zijn ze lang niet zo sadistisch en gedragen ze zich meestal heel redelijk tegenover de deelnemers. Twee lijken ook om hun deelnemers en X te geven. In "X Marks the Spot" waren ze bang dat de huid van X zou worden beschadigd door Munts lijm en in "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?" oprecht bezorgd om Gaat het Wel nadat ze van grote hoogte waren gevallen. Twee hebben af ​​en toe hun momenten van onbeschoftheid, zoals lachen om Rubberen Spatel omdat ze de minste stemmen hebben om mee te doen. En zelfs in dat geval voelde Twee zich rot toen Rubberen Spatel voelde dat niemand ze leuk vond. Ze zijn ook enigszins lui, omdat ze niet proberen de schade te herstellen die is veroorzaakt in "Chapter Complete", ondanks het feit dat ze een enorme kracht hebben. Door de meer passieve benadering van Twee zijn ze echter vatbaar voor geduwd worden door de deelnemers wanneer ze iets verknoeien, zoals te zien is aan het einde van "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?", toen ze in elkaar werden geslagen door de deelnemers omdat ze de uitdaging niet goed hebben uitgelegd.

Sterktes[]

De krachten van Twee worden gezamenlijk De Kracht van Twee genoemd, wat de prijs en titel is van hun show.

  • Naburig almacht (mogelijk): Twee beweringen dat ze onbeperkte macht hebben. Als Twee werkelijk bijna-almachtig is, dan hebben ze het vermogen om werkelijk onbeperkte kracht en potentieel te bezitten. Dit is echter mogelijk niet het geval.
  • Telekinese: is in staat om de badkamers uit de grond te halen, een hotel te onthullen, evenals lava, een bos en de deelnemers naar hun hand te zetten.
  • Geavanceerde realiteitsvervorming: kan objecten zoals de zon in verschillende dingen veranderen, zoals een zwevende spijkerbal.
  • Vlucht: Vloog naar Goiky bij hun aankomst.
  • Hittebestendigheid: Overleefde terugkeer in de atmosfeer van de aarde zonder zichtbare brandwonden.
  • Teleportatie: In "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?", wordt getoond dat Twee kan teleporteren. Ze gebruiken ook teleportatie om de deelnemers te elimineren.
  • Krachtveldgeneratie: In "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?", creëerde Twee een krachtveld dat verhinderde dat iemand die zich al boven in het gebouw bevond, terug naar beneden ging.
  • Creatie van planten: In "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?", heeft Twee het gras en de bomen opnieuw gemaakt nadat ze eerder door de lava waren vernietigd. Ze kunnen ook de kleuren aanpassen, weergegeven door het gras geel te maken en de boombladeren groen (waardoor Afstandsbediening ontevreden wordt nadat ze zei dat het gras groen is en de bomen geel).
  • Kneedbaarheid: Twee kan hun ledematen over lange afstanden strekken.
  • Ontastbaarheid: Twee kan door vaste stoffen heen faseren, zoals te zien is in "Chapter Complete".
  • Zelfduplicatie (niet-canoniek): In het eerste deel van "BFDI: Twosday" kon Twee zichzelf dupliceren.

Zwakheden[]

  • Overtreffende tegenstanders: ondanks hun grenzeloze macht, kunnen ze gemakkelijk (schijnbaar pijnlijk) door meerdere mensen heel snel worden besprongen, zoals wordt getoond in "You Know Those Buttons Don't Do Anything, Right?", wat aangeeft dat hun reactietijd nogal traag is.

Geschiedenis[]

Box copy0002

Deze sectie is incompleet. Jij kan de Battle for Dream Island Wiki helpen door de sectie te bewerken met meer informatie! (visuele bewerking)

Verschijningen[]

N.n.b.

X Finds Out His Value[]

N.n.b.

The Number Playground Chronicle![]

N.n.b.

Battle for Dream Island[]

N.n.b.

Battle for BFDI[]

N.n.b.

Battle for BFB[]

N.n.b.

Battle for Dream Island: The Power of Two[]

N.n.b.

Relaties[]

Hoofdartikel: Twee/Relaties

Doden[]

Totale doden: 1

Personage Aantal keren gedood Afleveringen
Fles 1 "The Escape from Four"

Trivia[]

Box copy0002

N.n.b.

Referenties[]

Personages

Advertisement