Dobrodošli na nezvanični Viki o seriji „BFDI“! Ako ste novi ovde, molimo Vas da pročitate smernice pre uređivanja.
Nova epizoda: BFB 24: The Game Has Changed

Najnovija epizoda

BFB24THUMBNAIL.jpg
The Game Has Changed“ jeste 24. epizoda serije Bitka za BZB, i 55. epizoda sveukupno. Izašla je 18. septembra, 2020.

Epizoda započne s podkastom koji vodi Bloki, ili kako ga on zove, blokastom, uz Cvetu. Cveta kaže da joj se ne sviđa ime, zbog čega ju Bloki potera. Bloki tada dovede Želatina, ko je raspitan o Blokijevom drugom pokušaju vođenja serije. Bloki odgovori da je Blocky's Funny Doings International prekinut, i zato pokušava dobiti odobrenje za drugi šou. Želatin kaže da je podkast loša ideja, i zato ga Bloki opet potera i vrati Cvetu. Bloki pita Cvetu kako je, i Cveta priča o njenom stresu zbog glasanja, ali primeti da je Bloki zaspao. Bloki objasni da ju je zavarao jer je podkast o podvalama. Cvetu ovo naljuti. Kasnije Bloki kaže Drvenom da je Cveta imala pravo. Tada se Ljubičasto Lice pojavi iza žbuna i Hev Notse nazove za ceremoniju Kejk et Stejk. (Ceo članak...)

Prethodne epizode:Fashion For Your Face!“ „Who Stole Donut's Diary?“ • „Let's Raid The Warehouse“ • „A Taste of Space“ • „How Loe Can You Grow?“ • Više...

Da li ste znali...

O vikiju

Dobrodošli na Bitka za Ostrvo Snova Wiki! Slobodna enciklopedija o seriji Battle for Dream Island, i njenim nastavcima, Battle for Dream Island Again, IDFB i Battle for BFDI. Imamo 1 članaka i 9 fajlova.

Ovaj Viki ne uređuju članovi jacknjellify-a. Ovo je nezvanični sajt koji uređuju obožavatelji. Pokušavamo biti što više informativni, ali, pošto ivaj viki bilo ko može da uredi, nije sve ovdje 100% potvrđeno. Slobodno ispravite ikakav problem.

Battle for Dream Island jeste veb serija stvorena od strane jacknjellify-a na Jutjubu. Serija se vrti oko mnogo antropomorfnih likova koji su u velikoj bitci za luksuzno ostrvo — Ostrvo Snova.

Konstruktivni doprinosi su uvek dobrodošli, i možete da pišete čirilicom, latinicom, ekavicom ili ijekavicom. Ali, vandalizam nije dopušten. Bilo kakav problem prijavite administratorima.

Ovo je viki za informacije iz serijinog kanona. Ali, slobodno možete da postavite fan-materijal na svoju korisničku stranu, korisničku podstranu, trg, svoj blog, i bilo gde van članaka sa sadržajem.

Za zvanične informacije, pogledajte linkove ispod.

Spoljašne veze

Na drugim jezicima

Više srpskih vikija

  • Ako vas zanima kakvi još Vikiji postoje na FANDOMu na srpskom jeziku, vidite šablon na dnu strane.

Serbian flag
Srpski vikiji / Српски викији
Latinica i ćirilica / Латиница и ћирилица

Moj Mali Poni: Prijateljstvo je čarolijaDevojke iz EkvestrijeMarioКод ЛиокоBattle for DreamIsland/Bitka za Ostrvo SnovaВинксММНКПедијаDigimonNaruto

Ћирилица

Дизнијеве синхронизацијеГолд диги нет

Latinica

MirakulusDizni

Ako želite da vaš Viki bude dio ovog šablona, uredite ga ovde.
Ако желите да ваш Вики буде дио овог шаблона, уредите га овде.